Subject: Kaevetööd Pildiküla ühendustee, tee number 3824
From: "Zupping, Jaagup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 14:34:50 +0200

Tere

Pildiküla ühendusteel, tee number 3824 jäid kaevikud avatuks kuna 13.02
proovitud suundpuurimine ei õnnestunud.
Suundpuurimise teostame 15.02 ja peale seda saame kaevikud kinni ajada.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja regioon

Jaagup Zupping

Vesse 8, 11415 Tallinn

Tel +372 5883 4397

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.